Deletedmom547899 Yolculuğa gideceğiniz belliyse randevunuzu önceden ayarlamalısınız ,tabiki gider gitmez kimse randevu bulamaz , devlet hastanelerinde ki ilgi alakayı savunamam kesinlikle ama anlattığınız durumda ,gayette yardımcı olmaya çalışmışlar , hani ülkede 80 milyon insan var bu yuzden de bir sistem kurulmuş ,hepimiz sistemden randevu alıyoruz , acil durum varsa zaten acilden alırlar almama luksleri yok ,ama dediğim gibi devlet hastanesini savunmuyorum ,sizin anlattığınız durum için konuşuyorum sadece