esmerella37 Kızlar dun yapmıstım beyaz çıkmıstı bazıları var bazılar bozuk bazılarınız yok demisti tekrar sabah ilk idrarla yaptım gene son birkere daha deniyim dedim sonucc
mor_menekse esmerella37 canım kan testi yaptırsana Garanti olsun .ben çizgi göremedim ama 14 gün geçmişin
esmerella37 Thebluewine gec dollenmede olsa cıkar bnce buzamana kadar ama blemıyrumm ya ilac attım zaten yok dye