Kızlar selam şuan halen gitmekte olduğum memnunda kaldığım bir doktorum var. Fakat sürekli olarak sezeryan yönlendirmesi yapıyor alttan altta. Bende bu durumdan pek hoşnut değilim açıkcası. Aydın da gittiğiniz kadın doğum doktorları kimler? Kimleri önerirsiniz?