DuruMom_16 Kizlarr sol bel boşluğunda adet sancısı gibi sancıyla uyandim 2 dk falan sürdü korktum çok 33+6 haftalıgım tekrarlarsa hastaneye gitsem mi yada normal mi bu haftalar da ???
Seyma_nur1 DuruMom_16 bizdede oluyo korkma🤗 bebek hareketleri ni hissediyosan ve sancı düzenli gelip gitmiyosa sıkıntı yoktur inşallah