Papatya000 Üniversiteden beri alışkanlık kyk tıme 😀 Eşimde bende yiyoruz valla 😀 Hiç bağırsaklarıma bişiy olmadı çok şükür.Ya da içinden bişiy çıkmadı.Körili çok seviyoruz bide yiyoruz Yani atıştırmalık😀Ona bakacaksak dışarıdan aldığımız ne sağlıklı Allah aşkına ? Domates hormonlu ,fasulyeler hormonlu,yoğurt ayran başka aldıklarımız da öyle 😀Yani sanki herşeyin iyisini yiyormuşuz da bi nadıl sorun olmuş😀😀😀Taştan yumuşak herşeyi yedim yiyorum da 😀 Sakat at bile yedim defalarca hemde 😀Sakınan göze çöp batar.