bhrey kızlar pazartesi keseyi gördük kalp atışı içinde 10 gün sonraya cagırdılar . Bugün 5+2 olduk . 10 gün sonra haftaya çarşamba oluyor ozamanda 6+0 oluyoruz . Kalp atışını duyabilir miyiz yoksa erken mi . Bide bana dua eder misiniz lütfen
_ozlmm bhrey 6+3 iken çok derinden duymuştum ☺️ İnşallah duyarsın ve inşallah sağlıkla kucağına alırsın 💙🙏🏽