32 haftalık hamileyim. Normalde hareketlidir bebeğim. Dün temizlik yaptım , sonra dışarı çıktık baya yoruldum akşam eve geldiğimden beri bebek hareketlerini hissetmiyorum. Çok endişelendim . Sabah hafiften bı hareket oldu birkaç defa ama o da her zamanki gibi sürekli ve siddtli değildi. Bu durumu yaşayan var mı arkadaşlar çok endişeleniyorum…