glam Bebek yıkanırken sünger, yıkama bezi gibi şeyler mi kullanılıyor? Yoksa elimizle mi köpürtmemiz gerekiyor. Almamız gerekenler varsa en iyilerini markalarıyla yazabilir misiniz?
Bilge35 glam cnm minicik va tertemiz olduklarından banyo lifi yada süngeri kullanan olmadı etrafımda. Ablamlar ağız silme mendilleri varya tülbent gibi olan kumaşı onları köpürtüp kullanıyorlar yumuşacık miss. En iyisi en doğalı.😊
ozgesel1seyler glam Bu konuyu bende merak ediyorum bir koseden dinleyeyim =) ayni konuda bende tereddute dusuyorum fakat annem ben seni hep lifle yikadim dediginden beri ceyizimde ananemin ordugu liflerden vardi onlardan cikardim onu kullanmayi dusunuyorum
sudamlasi glam ben sünger almıştım ama elimizle veya tülbentle yıkamalıymışız o yüzden müslin bezle yıkıcam 3.aydan sonra süngere geçebilirmişiz.
Babies16 ozgesel1seyler civilde banyo sungeri vardi ondam aldm ben yumusacik bsiey onla yikarm heralde