Esramumcu tabiki gelmek zorunda. Benim gece 2.30 da suyum geldi aradık neler yapmamiz gerektigini söyledi hastaneye yatısım yapıldı, sonrada karnım tok oldugu icin hemen sezeryana alamicaklarından 7ye kadar bekledik 7de doguma geldi doktorum. Tabi gecen süreçte doktora sürekli bilgi verildi sancısı bu, açılması bu falan diye