3 gündür her gece 15 dakika boyunca şiddetli bir ağrı yaşıyorum gündüz böyle bir şey olmuyor. Olsa zaten asla duramam. Aha diyorum doğum mu başladı onu bana düşündürecek bir ağrı kasık ağrısı sancısı gibi. Tam eşimi uyandıracağım geçiyor uyuyakalıyorum daha da olmuyor. Bazen rüya mı görüyorum diyorum bu hamilelik benimle bazen iyi dalga geçiyor 🙄🙄