Minikkusunannesii Kızlar İdrar tahlili sonucu idrar lökosit 3 den fazla çıktı doktor idrar kültürü istedi. Yanma ve akıntı var. Sizde de var mı böyle bir durum?
Serap-Yigit Minikkusunannesii idrarda lökosit var bende de 29 çıktı. Önceki gün tahlil yaptırdım. Dün urocare içtim. Bol su iç dedi doktor. İnşallah çabucak geçer. Böbreğime vuruyor ağrı Allah yardımcımız olsun inşallah
Emirela0206 Minikkusunannesii verdi antibiyotik ama tekrarlıyor sürekli anca doğum yapınca geçecekmiş