guzelanne23 Hanımlar selamün aleyküm 14+6 haftalığım henüz çatlağım yok sizler ne zaman krem kullanmaya başladınız kullanıp memnun kaldığınız ürünleri paylaşır mısnz?☺️
cigdem4154 guzelanne23 Vallaha canım aklına gelebilecek herşeyi kullandım hatta doktorum saf vazelin çok iyi dedi onu da kullandım hiç aksatmadan ama gel görki 33 günlük anneym karnım bacaklarım hep çatlak yani çatlayacağı varsa çatlıyo
Nur22Elif Bio oil kullanıyorum 2.gebeliğim hiç çatlağım yok. Kime önerdiysem çatlaksız bitirdi hamileliğini. Günde 2 defa sabah akşam düzenli kullanmak çok önemli. (Eğer kaşıntı vs olursa 3-4 defa da kullanabilirsiniz)
guzelanne23 Nur22Elif herkes memnun kaldığını söylüyor benim de aklımda ilk o vardı ama şuan bissürü değişik değişik markalar duyuyorum kafam karıştı Bilgi almak istedim ☺️
Nur22Elif guzelanne23 benim eczacım önermişti. Çok memnun kaldım. Bence başka markaya bakıp kafanızı karıştırmayın. 🥰