ElifKay4 Aylardır bir türlü kızıma isim bulamıyorum. Eşim çok küçük yaşta annesini kaybettiği için illa annesinin ismini vermek istiyor bende kıramıyorum. İlk ismi o yüzden belli Nurcan olacak nasipse. Ama ikinci ismi bir türlü seçemedim yardım eder misiniz?
ElifKay4 MinikMucize63 bizde hayatı zor geçenin, hastalık çekenin adını vermeye çok sıcak bakmazlar o yüzden tek bir ismi olsun pek istemiyorum açıkçası