Ddmyrkmtl 38+5 teyim, dün doktorum alttan muayene edip biraz tetikledi ama doğal sancıyı bekleyelim dedik. Belki senin de bu hafta gelebilir,40. haftanda da gelebilir o da normal süre sayılıyor bebek çok kilo almıyorsa beklemede sorun olmaz diye düşünüyorum. Bol pilates topu hareketleri,squat yap