Günaydın kızlar mutlu bir gün olsun hepimiz için:)
38+3 haftalık olduk eşim rahatsızlandı geçen haftadan beri 3 kere ameliyata girdi yaşamış olduğum stres ve korkudan dolayı erken gireceğim sezeryan a.😥
Doğumum bu akşam saat 5te. Dualarınızı eksik etmeyin ilk doğumum ilk olacağım ameliyat. Eşim hastanede yatıyor hâla bir yanım eksik
Benimde tüm dualarım sizinle olucak sağ salim kucagimiza alalım inşallah ❣😇