eylulmomm İdrarda enfeksiyon ve şeker çıktı kızlar normal doğuma engelmidir ilaç kullanınca ne kadar sürede geçer yaşayan bilen var mı 36+4 haftalığım
tazebiranne_hg04 eylulmomm engel değilmiş doğuma bende de var doktoruma sormuştum öyle dedi ve şekeri azaltın
Mrv135 eylulmomm Bebeğin kilosu ve omuz genişliği fazla olmadıkça normal doğuma engel olmaz şeker. Benim de normal olup olmayacağını söylemek için omuz genişliğine bakmayı bekliyor doktorum tabi bir de çatı meselesi var.
eylulmomm @Mrv135 bana çatı muayenesi fln yapılmadı ve yapmicaklar sanırım çünkü 2 hafta içinde dogurursun dogurmazsan gel dedi sancilanip gidersem bana orda sancinin içinde çatı muayenesi mi yapilacsk bir digursaydik hayırlısıyla herşeyim çok ters oldu benim
Mrv135 eylulmomm Muhtemelen o zaman bakarlar çünkü bazı doktorlar çatı muayenesi yapmıyormuş doğuma gidince bakiyorlarmis.
Mrv135 eylulmomm Yani bir tecrübem yok ama çatı darsa bebeği de sizi de riske atmamak için zorlamayalim sezaryana gecelim diyip ameliyathaneye alırlar heralde.