Kızlar ayın 8 de doğum yaptım orada topuk kanı aldılar hastanede 15 Ağustosdada bebeğim 8 gunluktu o zaman da sağlık ocağında verdik kan bu sonuçlar ne zaman çıkıyor hastanedeki çıkmış mıdır hiç birşey söylemediler korkuyorum kötü birşey çıkacak diye