ogretmenHnmm menessare 9 gun gecikmem var benim de 4.gunü test negatif çıktı bir daha da test yapmadim
Esnatk menessare 6 gün kala ve gecikmenin her günü test yaptım negatifti. 5.gun pozitif olduğunu gördüm. Şimdi doğuma 2 hafta var nasipse 😊 bı kaç güne tekrarlayın derim. Hayırlısı olur inşallah
Zln2152 menessare benimde 5 gün gecikmem var sabah test yaptım negatif ve halen gelen giden yok kafam karıştı
menessare ogretmenHnmm aslında test icin erken olduğunu bilerek yaptım bir hafta falan beklemek daha iyi gecikmeyi dayamadım ikinci gün yaptım :(
Birsevdaa Gecikme yaşandığında vücut kendini hamileliğe hazırlıyor diye duymuştum ve sanırımda doğru. Cünkü bende 13 gün gecikmeyle hamile değildim ama sonraki ay hamile kalmışım, yani bence doğru, o yüzden üzülmeyin lütfen inşallah öyledir ☺️
menessare Birsevdaa ne güzel hayırlı olsun ❤️ Benim normalde hiç olmaz carsamba olmam gerekiyordu olmadım bende şaşırdım inşallah ya hamileyimdir ondan gecikmiştir yada sizin dediğiniz gbi hazırlıktandır 😅🌺
Zln2152 Birsevdaa bunu ilk defa duydum da inşallah öyledir 🥹 benimde 5 gün gecikmem var bu sabah test yaptım negatif ve halende gelen giden yok
ogretmenHnmm menessare belki geç döllenme olmuştur canım bende pco var ondan dolayi benimki de oyledir belki diye düşünüyorum hayırlısı olsun
BerfinYildiz Ben 5 Gün Gecikmiş Negatif Çıkmıştı Kan Testi Verdim Hamileymiş Şuan 8 Niçin Haftaya Giriyoruz
menessare BerfinYildiz hayırlı olsun sağlıkla gelsinler İnşallah ❤️ Evet muhtemelen eğer olduysa gec döllenme olmustur gec yumurtladım diye düşünüyorum yumurtlama belirtilerinden . O yüzden çıkmaması normal heralde ama bakalım bende bekliyorum hayırlı şekilde sağlıkl sıhhatle hayırlı evlatlar olurlar inşallah o kadar bekliyoruz yollarını….
Zln2152 BerfinYildiz canım benimde 5 gün gecikmem var bugün sabah test yaptım idrar testi ve negatifi gördüm madem öyle neden halen regl olmuyorum beynim durdu ya
BerfinYildiz menessare Amin Allahim İsteyen Herkese Nasip Etsin İnşallah Sizinkide Vardır Bencede Geç Dölenmeden Dolayı Cikmiyor
ilaydak443 menessare tam adet günümde rahatsizlandigim için doktora gittim o şekilde öğrendim beta testi ile
menessare Esnatk yumurtladığımı 10 unda hissettim o yüzden gecikse dahi erken suan sanırım ben gec yumurtlayanlardanım daha 9 gün olmuş olabilir yumurtlayalı 😂 Pazartesi yeniden yapıcam yinede :(
Esnatk Zln2152 geç dollenmede kaç güne kadar negatif çıkıyo bilmiyorum ama umarım dilediğiniz olur. Ben çok hevesle beklemiştim isteyen herkes gibi. Test yapmaya devam etmenizi tavsiye ederim.
BerfinYildiz Zln2152 Canım İşte Dediğim gibi Bende Regl Olmayı Beklerken Hamile Olduğumu Öğrendim İsterseniz 5 Gün Daha Geçsin Gidin Bi Kan Testi Verin İnşallah Güzel Haberler Alırsınız
menessare Zln2152 normalde düzenli mi adetiniz ? Belki geç döllenme olmustur ben gec yumurtluyorum mesela dizinde öyle olmustur belki ben yumurtlayalı dokuz on gün oldu normal benim çıkmaması heralde