Kızlar dün doktora gittim normalde 28 haftalık hamileyim ama bebeğimin gelişimi 2 hafta geride 26 haftalık dedi doktor ve aşırı kafama taktım ve endişelenmeye başladım doktorum beslenmene çok dikkat edersen haftasına yetişir endişelenecek bi durum yok zate geç döllenmeydi gebeliğim sizde böyle bi durum yaşandımı sonuç noldu geriden gelip doğum yapan var mı