freshmama Merhaba, 21+4 haftadayız. Bir süredir özellikle geceleri bebeğimizin hareketlerini düzenli ve belirgin şekilde hissediyordum. Dün gece ilk defa geç saatte biraz ağır yemek yedim ve pek hareket hissedemiyorum. Sanki belli belirsiz vuruyor gibi ama eskisi gibi net değil. Sabahları zaten çok hareketli olmuyordu ama gece resmen karşılıklı oyun oynuyorduk. Biraz korktum. Korkmalı mıyım? Başına gelen var mı?
Kbra52 freshmama takip edin düzgün bir şekilde haralet etmeden ben uyuyamam dürtüyorum bakıyorum saatlerce sürse bile onun haraket etmesini beklerim gözüme uyku girmez
inci_tanesi freshmama Benim de o haftada boyle olmuştu hemen doktora gittim tabi çok yorulmussun oda etkilenmiş demişti
Seyma0323 Canim ben 23+3 bende hala öyleyim ve sürekli stresse giriyordum🤦 Benimkide kaç gündür çok sakindi ondan sonra diğer gün biraz daha hareket etti ve şimdi gene sakin. Hafif bir kıpırtı hissetiysen iyi demek, 28. Haftaya kadar düzensiz oluyor diyolar
Patricia Kızlar ben 21+4’te anneme gidicem hollandaya beni hamiş görsün bir istedim. Sizce o dönem tekme atar mı? Annem de hissetsin istiyorum
freshmama Patricia 18. haftada hissetmeye başlamıştım ben ama dışarıdan hissedilmesi için en az bir 20 olmalı sanırım. O da full sessiz ortamda eşim kulağını dayayıp falan hissedebiliyor.
freshmama Minik minik hissettim şimdi bir sıkıntı yok gibi görünüyor 🥰 annem böyle şeyler yapınca kızardım, ben de şimdiden başladım 😅 teşekkürler iç rahatlatan cevaplar için 🥰