Kızlar doktorum sezaryene karar verdi. Halbuki çok iyi gidiyorduk. Oğlum bir haftada bir kilo almış. 4200 gr olmuş. Ben 37+2 im. Bebeğin kafası 40. Haftada karnı 42. Haftada. Normal doğum imkansız oldu. Yarın öğlen 1 de sezaryen doğum yapıcam nolur dualarınızı eksik etmeyin. Çok korkuyorum. 10 yıldan sonra ilk kez tadıcam bu duyguyu. Hep birşey oldu. Bu seferde olacak diye çok korkuyorum. Allah korusun🙏🏻 Sizlerden dua bekliyorum❤️