Valla benimde bir tanıdığım beylikdüzü devlet hastanesinde doğum yaptı. Bebeklerin durduğu odanın kapısının açık olduğunu içerde hemşire bile olmadığını insanların içeri rahatça girebildiğini söyledi özellikle geceleri. Bir gün inmiş bebeğinin olduğu küvöze gitmiş süt vermeye elime çocuğu bir aldım ağır geldi benim bebeğim daha hafifti dedi. Neyse kilo almıştır diye düşünerek açmış bir de bebek emzirmiş. Hemşire gelince benim bebeğim kilo mu aldı demiş göstermiş aa kusura bakmayın sizin bebeğin yerini değiştirmişler demiş. Böyle bir karışık durum söz konusu. Allahtan emzirdiği bebek de erkek süt kardeşi tanımadıkları bir kız olmadı