2 gun önce dogum yaptım sezaryan olarak hıkayemı yaZıcam. Sezaryan oldugum gün yürüdüm filan gaz da hafif cıkardım ertesi gün sanahda fena değildim ama eve gelince geberdim hani ölüyorum agrıdan asla ayaga kalkamıyorum uzandıgımda oturmak ölüm gibi geliyor otururken kalkmak oyle herkes agrı kesicilerin etkisi bittiğinden dedi ama bu nasıl devam eder annem yaşlı ıkıncı cocugum bakamıyoruz uc gundur aglıyorum ne önerirsinçz