Doğum yaklaştıkça bende sorulaaar artıııyor. Normal dogum istiyorum bir aksilik olmazsa ama sancı vs ağrım cok olursa epidural secenegi aklımda hep. 4-5 cm acılmadan sonra yapılıyor ve sancıları hafif hissetmeye başlıyorsunuz. Böyle söyleyince cok süper ama merak ettigim ıkınma hissini azaltıp dogumu yavaslatırmı diyede düsünüyorum. Cünkü en eğreti oldugum evre ıkınma evresi, uzatacak hicbirsey istemiyorum😂Epidural ile normal dogum yapan anneler tecrübelerini paylaşırsa cook seviniriiim