Anneadayiii Arkadaşlar bugun sancı ve lekelenme ile acile gittim. 5+3 şuan ve vajinal ultrasonda baktılar bir sıkıntı görünmüyor çok şükür kese 3mm dedi nasıl gelişim dedim çok birşey demediler sadece 10 gün sonra gel daha çok küçük kalp atışı duyulmuyor dediler normal mi sizce biraz evhamli bir anne olacağım sanırım 🙈
canmercan Kese rahmin içinde göründüyse dış gebelik olmadığı netleşiyor kahverengi ve kirli sarı lekelenme 5. haftada bendede olmuştu canım şuan 6+6 bugün kalp atışlarını duyduk içini ferah tut akıntılar çok normal.
Anneadayiii canmercan evet rahim içinde göründü çok şükür inşallah haftaya bizde gidicez kalp atışı için ve şimdi çok pişmanım bebeğim için acaba dediğime dün öyle düşündüm bugun böyle oldu çok korktum Rabbim yavrularımızı bize bağışlasın 🙏🏻🤗