Hallerimvarbenim bende de vardı o, kanamanın durmaması bence de oksapardan.. çok daha uzun süre burnunuzu sıkmanız lazım.. oksapardan kaynaklı olabilir bence.. benim öyle olduğunu düşündüm ve sonra geçti.. ama çok şiddetli baş ağrısı zaten bünyenizde varsa baş ağrıları önceden de yaşıyorduysanız onu artırmış da ve kusmaya neden olmuş olabilir, migren de olabilir.. yine de doktora sorun bence.. 🌸