GoktugAlp gulsum03 nasıl Zorladın stres yapma ben yaptım bebeğin ayakları aşağı inmiş baskı yapıyor sonra acile gittim ilac vs iyi olduk sonra
Birminikcivciv gulsum03 Bunu hissediyor musunuz benimde sanki baskı yapıyor kasıklarımda ve çok aşağıda hissediyorum
Mrysmg gulsum03 benim bebegim 33+5 doğdu suan 2 ay olduk riskli zamani gecmissiniz korkmayin sağlıklı olsun yeter erken gelse bile ama vaktinde gelsin tabi insallah. Doktora gidin bence bekletmeyin
Oznurozdemir gulsum03 bende de oluyor o ara ara karnım taş gibi oluyor bebek poposunu koydu sanıyorum. Meğer kasılmaymıssss ..
gulsum03 Birminikcivciv hissediyorum benimki de aynı baskı yüzünden bacaklarıma kramp giriyo ve beni hareketsiz birakiyo