Kızlar merhaba. 2 ay önce sezeryan doğum yaptım. Hamileliğimde 80/90 ortalamasındaydı nabzım. Geçen günlerde dinlenirken rastgele baktıgımda nabzımın 50/60 arasında çıktıgını gördüm.hatta yatarken bazen 48/49. Hareketliyken yükseliyor tabiki. Aslında düşük nabzın bir sağlık sorunu yoksa, kalp için çok iyi oldugunu biliyorum. Hamilelık oncesinde hiç dikkat etmedigim icin hatırlamıyorum. Belki hormonlardan hala emin değilim ama benzer durumu yasayanlar oldumu?