Basak000 15 haftalığız otururken kalkarken sağa sola dönerken sağ tarafımda ufak bi ağrı, sızı, batma gibi bişey hissediyorum. Böyle birşey yaşayanız var mı. Bir kaç gündür ayakta kalıyorum günlerim biraz yoğun geçiyor acaba yorgunluktan mı nedir ne değildir
Caze Bahsettiginiz durumlari bendr yasıyorum 16 haftaligiz doktorum normal olduğunu söyledi ancak baska bi sikayetim yok kanama vb gibi
Zey-neppp Basak000 sık idrara çıkma , idrarını yaparken yanma , kokulu ve fazla miktarda akıntı gibi ?
Basak000 Zey-neppp idrara sık çıkıyorum ama fazla su tüketiyorum muhtemelen o yüzden. Yanma yok koku yok, akıntım gün içinde yok denecek kadar az
Zey-neppp Basak000 beraberinde başka şikayet yoksa endişe etmenize gerek yok. Rahim genişlediği için bebek büyüdüğü için ya da söylediğiniz gibi çok fazla ayakta kalıp kendinizi yoruyorsanız bebeği tutan bağlar gerildiği için olabilir. Biraz dinlenmeye çalışın. Geçecektir. ☺️
Basak000 Zey-neppp çok şükür başka bir şikayetim yok. içimi rahatlattınız teşekkür ederim 😊 umarım bebişimiz iyidir 1 hafta sonra kontrolümüz var. Biraz dinlenmeye çalışsam iyi olacak galiba
Zey-neppp Basak000 rica ederim canım. İyidir iyi. Pozitif düşünelim. Güzel enerji yollayalım ☺️ Evet dinlenseniz iyi olur