Cekikveannesii canım benim riskli olduğu için hamileliğim nerdeyse 9 ay yattım diyebilirim ilk 23 24 haftaya kadar hiç bir ev işi yapmadım eğilip dogrulmadim misafirliklere gittim oralarda felan hep uzandım hiç kimse bişey yaptırmadı çünkü ilk hamileliğimde belli olduğu için rahim ağzı kısalığı ikincide en başından beri hep dikkatli olduk ondan sonra da 36. Haftaya kadar yattım 36 dan sonra ayaklandim hep hareketli geçirdim son 3 haftami 39+3 te kontrole gittim 4 cm açıklık varmış ben hiç hir şey hissetmiyorum 10.30 da suni verildi 11.30 da ağrılar hafif hafif gelmeye başladı 13.15 de miniğim doğdu yani benim yatarak hareketsiz geçti kuzum maalesef ama doğumlarım Elhamdülillah hep kolay oldu ilk oğlum 4 kilo doğdu 2 dikişim vardı bu oğlumda 3570 doğdu yine 2 dikişim vardı geçti gitti çok şükür Rabbime 🤲🥰 Bende rahim ağzı kısalığı olduğu için açılmam çok kolay oluyo canım zaten kisalmasin açılma olmasın diye aylarca uğraştım iğne hap fitil şükür iki oğlumda vaktinde doğdu 🤲🌺