Kızlar selam, pazartesi bir sıkıntı olmazsa inşallah normal doğum için hastaneye yatacağım artık 40 hafta doluyor o gün. 1 cm açılmam var suan. Sorum şu ; normal doğum yapan arkadaşlar , sizler hastaneye yattığınızda veyahutta sancınız başladığında kaç cm ile hastaneye yattınız? Normal doğuma 1 cm açılma ile gidip , normal doğum yapabildiniz mi ? İnşallah bende bir sorun olmadan hallederim bu işi yA