Hilalgc ay nolur korkma ben 5 ay önce ağlaya ağlaya girdim kimse yetişememişti bi tek kız kardeşim vardı yanımda öyle stres yaptım ki herkese küfür etmişim ayılırken ve o stresimi kolay kolay atlatamamıştım sakin ol bebeğe odaklan ağrın oldukça evladını al kucağına vallahi bı anda kesiliyor bütün ağrın en büyük ilaç evlat kucağımdan bıraktığımda Ağrı’dan hastaneyi inletiyordum benimki farklı bi ağrıydı sakın korkmayın böyle dediğim için bu gece karnında son gecesi ve saatler sonra cennet kokusunu içine çekiceksin 🤍 rabbim anneliği layıkıyla yapacaklara tattırsın inşallah 🌸