prensesveprensannesii kızlar acil kızım ateşi vardı kusuyordu bende telaşla şurubu gerdim gecen almamıza rağmen tarihi geçmiş birşey olurmu çok korkuyorum hemen hastaneye götürim mi kızım 2 yaşında
MinnieMouse prensesveprensannesii tarihi geçmiş ilacın etkisi azalmış oluyor yani bir faydası olmuyor ekstra bir zararı yok ama ilaç vermek zaten başlıca zarar. Kar zarar hesabı yaparak faydalanıyoruz mecbur. Onun dışında bence götürmelisin ateş var kusma varsa bekleme hiç. Şu ara yoğun salgın var. Çok geçmiş olsun canım. İshal de var mı?
Dark prensesveprensannesii parol için sorduk biz bunu doktora açıldıktan 2 ay sonra kullanmayın bişey yapmaz ama etkisi azalıyor ateşi düşmez, düşmesini beklersiniz çocuk kötü olur demişti. Korkmayın yani
Barbekusos Canin tarihi geçmişse tabiki bir hastaneye gidin ne olur ne olmaz. panik yapma ama tedbir amaçlı gidin.
prensesveprensannesii Hanife47 iyi çok şükür canım benim çok korktum ama birşey olmadı allahdan sorduğun için çok sağol ❤️❤️❤️