ozgeyldzz Kızlar 27+1 haftadayım karnım önceden daha şiş ve sertti bi kaç gündür yumuşak ve bebişimin hareketleri eskiye göre daha az aranızda böyle bi durum yaşayan var mı ya da önerisi olan ne olabilir
Aysef27 ozgeyldzz ben yasamadim hic ama karniniz buyumustur belki ben heray mesela o karnimin genisledigini hissediyorum adeta bide cok yoruluyorsaniz hareketlerinin azalmasinin sebebi o da olabilir icinizin rahatligi adina bi kontrole gidin