Öncesinde hiç baktırmamıştım. 31. Haftamda öğrendim yüksek olduğunj. Diyet yapıyorum ama bazrn birşeyi kaçırsam hemen fırlıyor. Doktorlarda vakit azaldı birşey olmaz diyolar tabiki diyete devam ediyorum. Bir iniyoooo bi çıkıyoo :) açlıklar genelde 90-94 arası çıkıyor ki bu normal. Ama tokluk 170 150 135 140 falan çıktı bilmiyorum çok korkuyorum ama inşallah sağlıkla doğar. 34. Haftadayım :)