Kızlar bugün 40+3 de saat 18:45 de oğlumu kucağıma aldım 😍 bilenler postalarda denk gelenler vardır bugün kontrolüm vardı sabah 8:30 doktor kontrol etti günü geçtiği için hemen yatış verdiler apar topar doğumhaneye alındım ama ne sancı nede açıklık hiçbir şey yoktu alttan fitile benzer bir şey yerleştirdiler bu sancının olmasını sağlayacak dediler hemde açıklık olması içinmiş dikkat et kaymasın dediler biraz yürüdüm stajyer ebeler sağ olsun açılmam olsun diye ılık duş aldirdilar ama nafile ne sancı oldu nede açılma öğle sonu bir gibi sancı gelmeye başladı açılmada 2 cm olmuş onun haricinde bir şey yoktu bu arada fitil fayda etmedi diye yatmama ve plates yapmama izin verdiler sadece yürümek falan yasaktı saat 6 gibi aşırı bir mide bulantısı geldi ve ıkınmadıgım halde oğlum kendi aşırı itti büyük tuvalet isteği geldi lavaboya gittim geldim bir şey yoktu ama bezimi bağlarken kafasını aşırı hissettim ebeleri çağırdım bebek geliyor diye bana inanmadılar gelmediler 10 dk falan geçmedi bacak aramda ki his iyice arttı tuvalet ihtiyacım da aşırı geldi lavaboya gittim bezimi çıkardım meğerse oğlumun kafası çıkmış çok net gördüm hemen bağırdım kafası çıkmış dedim beni direk çatala yatırdılar hiç ikinmadan oğlumu aldılar kendisi çıktığı için biraz yırtılmam olmuş dikiş attılar ama ne kadar olduğunu söylemediler şimdi biraz ağrım var oda dikişten kaynaklı