FeriDee Eflinisa ben hamilelikte de içtim emziriyorum hala içiyorum. Bebeğe ve süte geçmeyen tek ağrı kesici o. Çok ağrın olmadıkça içme demişti dr ama dayanamayacak kadar ağrı olursa mecbur içecen
Denizinannesiii34 FeriDee sağol canım aynen bende öyle duydum ama insanlar yerli yersiz konuştuğu için korkutuyorlar
TugbaKnalada Denizinannesiii34 Dr sadece parol öneriyor . Dr dan daha fazla bilgiye sahip değildir sanırım kim söylediyse . Ki ben diş tedavisi gördüm diş hekimi de sadece parol verdi 👍🏻
Betultaskin Denizinannesiii34 çok bel ağrısı çektiğim zamanlar vardı doktor günde 6 tane bile içebilirsin demişti tabi ben yine de en fazla günde 1 tane içtim ama bi zararı Yok Diyor doktorlar
Kbraldemr Denizinannesiii34 bende çok baş ağrısı yasıyorum doktoruma danıştım çok ağrımadıkça kullanma dedi bebeğin suyunu azaltıyormuş.
Shnbsk Denizinannesiii34 hayır içiliyo bel ağrım için verdi doktorum canım sıkıntı etme o en hafifi bu arada dişin kalsiyumdan olabilir bebek çekiyoya bol süt iç
Minicin Doktor günde 3 tane içmemi söyledi. Aşırı bacak ağrım var yürümemi engelleyecek kadar. Gittiğim kadın doğum, acil ve fizik tedavide söyleyince içmeye başladım ve gerçekten rahatlatıyor.