Zeynelp
Allah’tan geliyor her şey isyan etme. Bende Corona oldum pıhtılaşma oldu iki gün hastanede yattım hala iğne ve ilaç kullanıyorum. Tsh değerim yüksek çıktı yeni ilaca başladım yine . Rahim kısalığım çıktı sürekli yatıyorum ve daha 4 ay böyle geçecek şimdi bide akıntım çıktı enfeksiyon vardır dedi doktor fitil ilaç yazdı bide şimdi ona başlıcam ve kalçam kasıklarımda ağrıyor bisürü vitamin kullanıyorum . Erken doğum riski ve düşüncesi insanı mahvediyor haftaya yine gidicem . Ama yinede rabbime şükürler olsun inşallah herkesin yanında sanada banada bebeklerimizede Allah şifa versin korusun🤲🏼🤲🏼❤️