Kevsr o nasıl bir yorum öyle, bir doktora hic yakısmamıs. kadın dogum Doktorunun görevi anne adayının yapmak istedigi doğum konusunda mümkünse desteklemek degilse risksiz olan seçenekleri sunmak degilmidir. Kartları acık oynayalımda ne demek. Sen istedigin dogum sekli neyse o sekilde ilerle, zorlanacak gibi olursan vazgectim yapamıycam dersin, senin en doğal hakkın bu , normal dogum olmasada, denese miydim diye bir soru olmaz aklında en azından