


20 haziranda hastaneye gittim 21 haziranda klomen başladım 3.gündü adetimin ertesi gün bitti adetim ilaçlandır dedim.
Temmuz 2 gün lekelenme oldu bir gün yoğunlaştı ama akıntılı şekildeydi yoğunlaşma adet 4.gün sabah kesildi
Bu ay yine lekelenme oldu kahverengi akıntılı pıhtılı bir adet oldu 3 gün leke leke geldi 4.gün yoğun akıntılı geldi
Normalde 7 8 gün sürerdi birde adetim hep düzenliydi bu 3 4 ayda ya erken geldi yada gecikme oldu neden böyle oluyor olabilir? 25 temmuzda kan vermiştim 1.20 çıktı 5 6 damla anca kan aldı kadın yanlış çıkabilir sonuca göre tekrar alıyım dedi 🤷🏻♀️
Böyle bir şey yaşayan oldu mu sebebi neymiş neler olabilir?