Sevcanapaydin isim konusu gerçekten zor bende 29. Haftanın içindeyim daha yeni karar verdik sayılır mustafa yiğit olacak inşallah. Kızım elif büşra oğlum muhammed yekta bu doğacak oğluma da mustafa yiğit düşündük 😀 bu arada ismim yasemin ona ne uyar dersen belki fikir olur size yasin yasir başka bulursam yazarım