Merhabalar, ben 28+6 hamileyim. Bir ay önce şeker yüklemesi yapıldı ve yüksek çıkınca diyete başladım. Buraya kadar hiçbir sorun yok. Asıl sorun evde ölçüm yapıyorum ve üst üste yaptığım ölçümler çok değişik çıkıyor. Mesela işaret parmağımla ölçüp çıkardığım sonuç, orta parmağımda yapınca değişiyor. Ya da yine aynı parmakta değişiyor. Buraya yazmamın sebebi bu akşam yaptığım ölçüm. İlk ölçtüğümde 180 çıktı, şöyle küçük çaplı bir şok yaşadım. Sonra aynı parmaktan yine ölçüm yaptım ve 126 çıktı. Sonra diğer parmağımla yaptım 124 çıktı. Daha öncede böyle bir şey olmuştu. Şu an çıkan hiçbir sonuca güvenemiyorum. Cihazda mı sıkıntı var yoksa bu normal mi? Yaşayan varsa bilgilendirirse mutlu olurum. İyi geceler herkese..