Hamideersin Melistkr2 bugün tam 17+0 olduk bugün başlayan ve beni kafeden bı ishalim ve mide bulantım var efsane karnım ağrıyor gebelikten olduğunu düşünmüyorum usuttum sanırım bilenler ne iyi gelir gebelikte ilaç ta kullanamiyorum bide oğlum var 2 buçuk yaşında sürekli ilgilenmem gereken öldüm bugün
2505 Melistkr2 17+2 bulantı için hala ilaç kullanıyorum kasıkta gerilmeler ağrılar oluyor arada 1 haftadırda hareketleri hissediyorum yavaştan cinsiyet bilmiyoruz 🐣
Aysenur29 Merhaba inşallah bitecek dualarımız o yönde 🙏 taksi ile yarım saat biyere gidip geldim akşama kadar mide bulantısından yattım Düzenli ev hayatında normale dönüyorum gibi çok şükür dış hayata henüz dönemedim 😊
miracefemom7 Elhamdülillah bir sıkıntı yok Bel ağrısı dışında keyfimiz de iyi tekmeleride vuruyoruz oglusumla 😀 yarın 18 haftaya gircez