Merhaba 12+1 deyim bi kahverengi kanamam oldu dr baktı içerde bir kanama yok normal ama yine progestanı 1 hafta fitil olarak kullan dedi. Sürekli kaşıntı oldu bu şekilde kullanan var mı. Bir de idrar yolu enfeksiyonu yapıyormuş doğru mudur nasıl önleyebilirim