Justmom Bende 40+ oldum bu gece itibariyle hala sancıya dair birşey yok ne yapcaz bilmiyorum iyiye strese girdim
Gizem260 Justmom az önce merdiven indim çıktım biraz squat yaptım şimdi de sıcak suya oturdum birde adaçayı içtim fayda edecek mi bakalım 🤷♀️
Cekikveannesii Gizem260 bende 39+6 sabah kontrolüm var belki yatış yapacağım suni İle doğumu başlatacak dr
Gizem260 Rozmira valla onu da yapıyoruz ama boş 🤷♀️ Herkeste boşalsın diyor ama siz niçin öyle dediniz enfeksiyon falan mı
northandmother Gizem260 inşallah valla doğum kolaylaştırıcı her yolu 34 ten beri yapmaya başladım sancılarım da baya var hayırlısıyla gelsin diye bekliyorum
northandmother Gizem260 yaa şaka mı yapiyorsun 😅😅 çok sabırsızim 40 i bulursa doğunca alttan cimciklerim onu 😅😅 şaka bı yana hayırlısıyla sağ salim doğsunlar da