Selam güzel anne adaylarım 🌺ben çalışıyorum eşim de çalışıyor bu yüzden haftanın iki ya da üç günü dışardan yemek yemek zorunda kalıyoruz çünkü eve gelip yemek yapmaya bazen vaktim olmuyor veya gerçekten çok yorulmuş oluyorum bebek için endişeleniyorum kola içiyorum çünkü bazen patates kızartması yiyorum hamburger yiyorum pizzayorum 29. gebelik haftasındayım benim gibi olan var mı acaba