mtlyz catı muaynesi oldum bugun normalı beklıyoruz bakalım 4ün üstünde kılosu ama ultrason net kıloyu vermıyor suan pozısyonundanda tam ölçüm yapamadım saglıklı dedı ama bakalm 4ü gecti yani 39+2yız catı muaynesı bıraz can yakıcı eve geldıgımde bıraz kahverengı akıntı geldı ama hayırlısı bakalım nolcak benımkınn kafa gelısımı ıkı hafta onde cıkıyor karın bolgesıdr onde🙈 kılo zate öasallahı var hayırlısı bakalım catın musaıt dedı ınsallah hayırlsıla doguracaz bakalm bısekılde inşallah🙏🏻