OOzgeozge 34.haftamdayım kaşımda hafif açılma farkettim boyle bişey yaşayan var mı? Nette olabilir yazıyor da kafama takıldı kaş kirpik dökülmesi oluyormuş sanırım?
Aysef27 OOzgeozge benimde 30 larda bi dokuldu kirpiklerim resmen yokoldu simdi yeniden az az da olsa cikti şükür
Gzeemmm @"OOzgeozge ay benimde öyle sık ve gür kaşlara sahiptim şuan aralarında açılmalar ve dökülmeler mevcut ve elimi kaşıma attığım da en az 3,4 tel geliyor.