🌷Merhaba arkadaşlar 🌷adetin 3. Günü başlayip 5 gün femara kullandım.8 ağustos ilaca başladım 12 ağustosda bıraktim
6 gün oldu yani. Ara ara adetim yaklaşmis gibi ağrılarım oluyor ama kısa kısa ve hafif hafif devam eden ağrım var bu neden oluyor sizce. Kullananlarda da böyle oldu mu ? Döllenme ağrısı mi acaba ?