huzurlubiran19 yani şöyle ki sizin haftalarınızdayken benimde biraz akıyordu özellikle duş aldıktan sonra falan sütün erken inmesi iyi birşey tabii ki az yada çok akması süt kanallarıyla alakalı ve takdir edersiniz ki yetip yetmeyeceğini bilmem mümkün değil bu bebek doğduktan sonraki gelişen sürece bağlı temennimiz sağlıkla besleyebilmemiz inş🤲🏻